İçerik geliştirmek, bugün, okuma yazma bilen herkesin kalkıştığı ama çak az kişinin altından kalkabildiği uzmanlık, deneyim, bilgi, akademik düşünce yetisi hatta dijital dünyaya adapte olmuş bir zihin gerektiriyor. Bu konuda gerçekten uzman ekipler, neyin nasıl trafik getireceğini iyi biliyorlar. SEO bilgisi, keyifle okunan içerikler, kaliteli bilgi sunabilme, en sıkıcı bilgiyi bile hap gibi okunur kılma bu işin ustalıklarından bazıları. Ama bir kaç minik hileli işler de yapılabilir. Mesela hiç alakanız yokken günün en çok trafik alan konusunu kendi işinize entegre etmeyi deneyebilirsiniz. Nasıl mı? Örneklerle açıklayalım…

Trafik Getiren İçerik Geliştirmek için Masum Hileler Var!

Otomotiv sektörüne yönelik bir blogunuzn olduğunu var sayalım. Günün en çok trafik alan ve aranma hacmi en yüksek konusunun da iPhoneX modeli olduğunu düşünelim. Evet, iPhone X kaç para/ iPhone X nerede satılıyor/ iPhone X fiyatları/ iPhone X modeli hakkında/ iPhone X özellikleri/ iPhone X kampanyası gibi aramalar müthiş trend. Ama sizinle neee alaaaakası var ki?

Yukarıdaki anahtar kelimeleri boldladığınız bir içerik yapıp blogunuza koysanız hemen söyleyelim SEO açısından çok da iyi olmaz. Çünkü önce blogunuz bu konu ile ilgili değil sonra da blodladığınız şeyleri açıklamanız lazım yani bu kelimelerle bu siteye gelen bu kelimelerin cevabını bulmalı ve de tatmin olmalı.

Blogunuz tamamen otomotiv sektörüyle ilgiliyken gidip de küt diye sırf popüler olduğu için iPhone X içeriği yaparsanız o da takipçilerinizin pek hoşuna gitmez.

Peki, ne yapar eder de bu iPhone X şöhretinden nasiplenirsiniz…

İşinde uzman bir içerik yazarı, bu konuyu otomotiv sektörü ile bağlayıp haber yapmasını bilir. Mesela ”iPhone X fiyatına İkinci El Araba” diye bir haber çıkarır. Bu rakama denk gelen ikinci el araçları listeler ve tanıtır. Keyifli hem de ilgi çekecek hem de iPhone X meraklılarını çekecek bir haber çıkarır ortaya. İlgili anahtar kelimeleri (iPhone X kaç para/ iPhone X nerede satılıyor/ iPhone X fiyatları/ iPhone X modeli hakkında/ iPhone X özellikleri/ iPhone X kampanyası) boldlamadan kullanır çünkü bunların direkt olarak blogun konusuyla ilgili olmadığını böyle bir tercihin de acemilik olacağını bilir.

Böyle acayip işler yapıyoruz biz, Ne yapıp edip trafikten alacağımızı almasını biliyoruz. Ama temel prensibimiz kaliteli, okunaklı keyifli, ilgi çekici içerik üretmek… Biatime ile tanışın, SEO uyumlu içerik üretme ve süreci yönetme işini bize bırakın….

Web tasarım, blog tasarım, yazılım geliştirme, içerik ve SEO çalışmasına ihtiyaç duyarsanız bizi arayın. Çünkü ekibimiz bu alanda ülkemizde çalışan en büyük aktörlere SEO ve içerik yönetimi desteği vermiş deneyimli uzmanlardan oluşuyor. Bu sektörde uzmanız ve sektöre özel fark yaratacak fikirlerimiz var.