Bugün irili ufaklı pek çok işletme dijital ortamdaki reklam süreçlerini takip ediyor. Google partnerliğinde reklam vermek, siteye trafik çekmenin en hızlı ve etkili yollarından biri. Ancak Google reklamları deyimsel olarak “algoritması” iyi anlaşılmalı. Aksi halde biraz “havaya para saçma” durumu söz konusu.

Peki, Google reklamları nasıl verimli olur? Bunun için ne gerekiyor?

Google AdWords kanadında başarının sırrı biraz uzmanlıkta gizli. Evet, Google istiyor ki her kullanıcı kolayca reklam verebilsin. Bu amaçla hem sistemi çok kolay kılıyor hem de gereken bilgi desteğini sunabilmeyi çok önemsiyor. Buna rağmen AdWords reklamlarını en iyi şekilde optimize etmek için uzmanlık gerekiyor. Hangi kelimelerle çıkacağınızı, kelimelerin size nasıl sonuçlar sunacağını, hangi gün hatta saatte reklam vereceğinizi, hedef kitleyi neye öre belirleyeceğinizi, rakip analizini iyi yapmanız gerekiyor. Aksi halde evet, reklam çıkmak kolay, reklamlarla üst sırada çıkmak da (parayı bastığınız sürece) mümkün. Peki, parayı kesince hemen yok olmak adil mi ya da işin doğasından mı?

Sandığınız gibi değil. Doğru hesap yönetimi ve SEO çalışmalarıyla uyumlu bir Google AdWords yönetimi ile reklamı kestiğinizde de kalıcı sonuç almak bu yatırımın meyvesini yemek mümkün. Ama burada çokça uzmanlık, çokça deneyim ve emek gerekli.

Google’da vereceğiniz reklamların yönetimini bize bırakın, site optimizasyonu, reklam sürecinin takibi ve bütçe yönetimi ile kısa sürede sizi hedefinize ulaştıralım.

Dijital dünyaya ilk adım için hızlı web sitesi hizmetimizden yararlanabilir, alanında uzman dış kaynak personellerle çalışabilirsiniz. Özel yazılım ve mobil uygulama çözümleri ile müşterilerinize daha yakın olabilirsiniz.